Monday, July 20, 2009

TRaGeDi + HaPPY

sebelum tu aku nk bgtau tragedi ari sabtu... kalo nk p toilet, biase la kunci pintu. kunci blk together2 dgn kunci moto. then waktu nk p toilet tu asingkan la kunci blk..rupe2nye aku cume amik keychain nye je..HATTA, terkunci la aku sorg2 luar blk.....

biase la kite kt blk attire mcmne kn??phm2 je la...xkan dgn pakaian mcm tu nk p ofis mntk kunci spare??gile ke ape? kalo bdn cnatik xpe jgk!hahaha...

maka zi plak blk penang. so, aku pon dgn muke xmalu, buat2 ramah dgn jiran depan blk.pinjam kain n tudung die. dh la bdn die kecik mcm liani. nasib baik die ade kain yg free saiz..kalo x, x tau la aku!!!huhuhuhu...


part hapy plak......

weee~~~ HapY~~~ aku amik azi kat airport senai semlm cz die blk penang... blk2 dpt famous amos n hallmark pen~~ sukerrrrr...
tQ azi= MeLMoT a.k.a COMOT

mgkn ni hikmah terkunci dr luar a day b4 kot!!!kakakaka....

3 comments:

  1. ko suke betol famous amos kan.. hehhe miss u babe!

    ReplyDelete
  2. ishhh
    yg p kunci tuh buat pa!
    ha..thanks kat budak yg mcm liani tuh!!
    nsb bek dia ada!heheh

    ReplyDelete
  3. ann: miss u too babe!!

    liani: bangga la tu kmu! :P

    ReplyDelete