Saturday, July 11, 2009

HaRi2 Ku...

semase cuti a.k.a. blk dr usm...
aku buat ape2 ntah..spend time dgn ayu.ayu blk m'sia 2 kali dlm mase 2bln...

the best part waktu cuti adalah hpon Sony Ericson aku W705 kne ilang kne amik org mcmtu jer..hpon yg aku bli dgn yaya kat BJ n aku gne tak sampai sebln...huhuhuh


hpon ku..opss! X-hpon ku..wuawuawua....

Nak di jadikan crite aku kne ragut kat area LRT cempaka. waktu tu aku tgh bwk moto.ayu kat blkg. beg aku ltk kat bakul dpn..dok ralit crite bergosip dgn ayu, ade 1 moto RXZ ni dtg elok jer seluk bwh ketiak aku n ragut beg aku..huhuhu... abis smua brg.. yang ade dlm beg tu adlh (spec yg br 4bln + beg make-up + purse yg penuh dgn segala jenis kad + duit rm70 + HPON BARU AKU!!!!!) menangis tak berlagu aku!!!!huhuhuhu.... menangis jgn ckp r.....huhuhu..
so, no clcm not available anymore..huhuhu...

Nak di jadikan crite lg, selang 2mggu hpon pink aku TERmsk plak dlm mesin basuh...nmpk sgt aku ni rajin sgt membasuh..(rajin ker, mak yg basuh kot waktu tu..)..
so, smua no yg dlm phone memory ilang....huhuhu....


nokia pink ku yg dh jahanam jd kolam air..huhuhu

dkat 2mggu aku pkai hpon adik aku...huhuhu..skrg pkai hpon biase2 jer..xper2!!i'm stil bersyukur dgn apa yg ade..
setiap yg berlaku ade hikmah di sebaliknyer...


3 comments:

  1. ya allah!!
    nokia plak???
    ika niiii careless btoi!!
    rajin terlampau!!!
    ishhhhh
    xpa2!!
    asal ada hp!
    nnt kumpui duit bli len naa

    ReplyDelete
  2. ika!!awt cam2 jd nya...
    isk2!!!sygnya..pkai bru sgt!!!
    xpa2, dugaan!!!sbq2
    janji bleh cntct ja...

    ReplyDelete
  3. tau xpe!!!tuhan je la tau prasaan sy..huhuhuhu...

    ReplyDelete