Wednesday, December 29, 2010

LaMe SuDaHHH

its been a while dh aku tak mem'blog'kan diri....

alhamdulillah aku dh lulus master,tggl tggu official result this 31 dec. dugaan nyer?? masyaALLAh,,,,tuhan je la yg tahu.sampai satu thp aku rse "GIVE UP jer la!!!! tp suara hati kecil ku berkata,,, "ya ALLAH luluskan la aku, bkn utk diriku, ttp utk mak n abah ku" aku kesian kat mereka sbb mereka dh byk berkorban,,,korban masa, wang ringgit, airmata,SMUA la!!!!
smgt aku kuat krn ada nyer mereka!mak terutamanya! syg MAK byk2!kuasa infiniti..abah jugak, aku tahu abah bkn mlasa nk layan aku, cuma die takblh nk layan aku,cz die tkot die ternangis sama, hilang la macho die..hahaha...thnks abah! xoxo!
along, ami, atok aji, atok yam, nyayie~ smua la!
ayu, syira, ann, dila, kak aisyah, n smua kwn2!!!!!

(pergh,mcm ucapan dpt award plak..hahahaha.. ada aku kisah!!)

tgh sibuk2 siapkan thesis, dpt call dr SYABAS srh dtg interview utk position Exe. Tech. QS. terkejar2 la aku p blk kl time2 genting tu...imran classmate aku pon ade jgk interview skali time tu... die tanya mcm2 tp aku jwb ntah ape2..hahaha...SURE tak dpt la gua ckp lu!hehe... all of sudden aku dpt call mggu lps dr HR Syabas aku dpt keje kat situ tp bkn as a QS tp as assistant of work. ntah la...skop of work nye aku tak tau ape, tp cuba jer la.. smua org kate aku beruntung dpt msk Syabas sbb die Semi government. benefit mse pnjg katenye, n dieorg smua kate ssh nk msk kalo tak de cabel... which is aku tak gne cabel pon ok. aku drop resume kat career fair time kat utm sem 1 dlu...tp ntah la,,aku dpt rse kan, bkn ni yg aku nk..bkn jiwa aku..perancangan aku byk. plan A sampai Z,, tp keje dlm bidang yg aku rse lari dr skop pembelajaran aku ni mmg takde dlm plan aku lgsg. tapi btol la org kate, kita hanya mampu merancang, tuhan yg menentukan....aku bersyukur sgt2 dpt keje dlm mse terdekat ni,, dr sudut positif nyer aku dpt tlg sikit2 mak n abah ape yg ptt dr segi kewangan nye. plus, aku blh blaja benda br..tak semestinya kita perlu jd ape yg kita blaja,rite?huhu.. lgpon k.aisyah kate, mgkn skop of work nye ade kne mengena dgn contract. kita tggu dan lihat je la nnt k~huhu....

1 comment:

  1. Waa... Congrates ika!!!
    Btw, result da keluar da arini 30 Dec.
    Huhu...

    ReplyDelete