Thursday, October 28, 2010

LaPaN 11



aku menulis bila ada keperluan,,

lapan november dua ribu sepuluh ( 08/11/10 )
- tak sedap pon no tersebut,,tp ade aku kisah,,hehehe...
tarikh penting utk aku,,
submission dissertation UTM aku,
tkot~risau~tak senang duduk~ stress~
tp dlm hati kecil ku berkate smua nye akan berakhir.
dan pengakhiran yg manis itu perlu di dahului dgn sesuatu yg perit...

selain drpd tarikh penting utk diri aku setiap thn,,,,
dh dpt dh advance present dr along! suker~
walaupon pd asalnye ikot perjanjian, along dah tak payah bg ape2 hadiah utk thn ni,,,
tp dh rezeki,angkut jer la,,hehehe,,,,




p/s: i really need a new handphone,, sape nk bg FrEE??






mcm ade org nk blikan ko ika oooi!!! berangan jer la..
wuawua,, takpe2, takde org nk blikan, nnt kita bli sendri k,,huhu..

No comments:

Post a Comment