Tuesday, July 20, 2010

tekad! ika kan KUAT~~

ika kan kuat!!!! (za, slalu ckp mcmni kat aku time aku down mase kat usm dlu...terngiyang2 jerit kat aku...)
aku perlu kuat utk siapkan SEMUA kerja yg tertangguh! semua perlu dibuat ikot jadual!!berusaha ika..harap semua berjalan dgn lancar...byk sgt dh aku ber'hutang' ni...
aku akan ber'cuti' dr segala aktiviti internet n tv yg sememangnya penyebab aku berhutang kerja! KAWAN KARIB ku di rumah yg akan ku jdkan MUSUH KETAT ku.. aku akan berusaha keras utk capai matlamat ini!
harap semua akan kembali pulih selepas bulan 10 nnt...
WILL MISS ALL OF U~~ xoxo!
Tekad by Hazami

Perjalanan kehidupan
Di kiri kanan dugaan Cabaran
Keseorangan menempuh ujian
Meneruskan perjuangan

Takdir Maha Esa
Restu ayah bonda
Mencapai cita-cita
Usah putus asa
Kelak kau berjaya
Membela nasibmu
Masamu kan tiba

Keimanan keyakinan
Sinar cahaya penunjuk haluan
Walaupun payah kau harus tabah
Demi mencapai segala impian

Jika satu ketika
Langkah tidak terdaya
Berkat doa usaha
Tuhan Maha Esa

Menggapai cita-cita

No comments:

Post a Comment