Tuesday, January 5, 2010

TRiBuTe To JJK 6500

selama tiga tahun kmu berkhidmat untuk ku~~
dah tiba masa i let u go
JJK 6500

sedey~~

tatkala abah minta izin nak jual moto JJK 6500 ni sgt sedey k..

dielah yang bawak aku ke mane saje selama 3 tahun kat penang.. die berkhidmat dgn abek skali. tanpa byk meragam!

semata-mata nak makan waffle A&W, sanggup redah gerimis sorg-sorg, JJK 6500 ni la yg berjaya merealisasikan craving aku ketika itu.
JJK 6500 la yang selalu bawak aku, bersama-sama za, liani, yaya, zia, amy p mana2 jer la,,
p queenbay,
p mkn cendol,
p praktikal kalo time xujan,
p psr mlm sg 2,
p bli brg barbeque,
mcm 2 lg r!

yang par malu tu, time br balik dr training futsal, JJK6500 tergelincir n aku jatuh.hihihi... semua org kalut, aku tutup muka,,bkn sbb sakit atau ape tp sbb malu.hehehehe....

mak baru call tadi kata orang yang nak bli dah nak datang amik.mak surh relakan..
sedey sangat sangat~~~
JJK 6500 dalam kenangan..

ami dgn aksi 'rempit' nyer..hihihi

5 comments:

  1. alaaaa
    nak juai dah ka???
    JJK byk bg jasa kat i jugakkk
    merempit ngn ika.
    igt tpt paling jauh pulau tikus kan ika kan

    ReplyDelete
  2. pasaipa juai!!memory 2!!thank JJK!!

    ReplyDelete
  3. ika!!..blog saya sudah boleh dibaca..hahahha

    ReplyDelete
  4. tmpt plg jauh p umah haida kot...
    huhuhu....

    btol liani,
    p pulau tikus print asemen azlan yg ntah ape2 tu..huhuhu...

    juai sbb kat umah xde org pkai pon...

    juai pon utk buat deposit moto PKA plak..hehehe..
    wish me luck with it~

    ReplyDelete