Sunday, August 23, 2009

JuaDaH BeRBuKa PuaSa

entry ni di buat tatkala menunggu waktu berbuke...
hehe..selebet kan aku!hehe..

arini dh ckp dgn sue xmo p bazar,,,sbb nk ujan n perasaan malas yg melanda.
tp
kak aisyah yg br blk dr PD ajak aku p...

besiap ala kadar, aku pon p dgn kak aisyah...

aku bli....


air cincau = rm 1.00 (pakcik yg jual tu baik!)
kurma 2biji = free!!! (pakcik jual air bg!)
kueh teow kerang = rm 1.50 (xder kerang pon dlm nyer!puas aku cr!)
kueh muih = rm 1.00 (sedap!!suke sgt kueh yg wrne ijau tu!xtau nme)
ayam msk ape ntah = rm 1.80 (ayam ni lg sedap dr ayam nasi kerabu semlm yg mahal tu!!huhu)

5 comments:

  1. memang selebet!! hahaha aku suka la ko nye lapik makan tu... coommmeelll...

    ReplyDelete
  2. gmbr gajah!aku bli murah jer rm1.60 kt jusco..hehehe.. aku ade gajah n lion.nnt aku upload gmbr mereke berdua k?hehehe..

    ReplyDelete
  3. terbaca entry ko ni masa siang hari..masa masih berpose..tibe2 terembes sesuatu dr tekak ni..gulp.. waktu brbuka nk dkt ni..hermmm

    ReplyDelete
  4. chotek, cukup la utk insan spt aku yg di perantauan ni..huhuhu...

    jom kite berbuke husna!!hahaha...

    ReplyDelete